متن آهنگ نوشه بند حاضر بودم

  • متن آهنگ نوشه بند حاضر بودم
    متن آهنگ نوشه بند حاضر بودم

    متن آهنگ  نوشه بند حاضر بودم

    همراه با دانلود آهنگ نوشه بند حاضر بودم

    Text  Music Nushe Band Hazer Boodam

    یکی یه روز یه جا آروم و بی صدا دور از این آدما
    اومد چه بی هوا
    چشاش بهونه شد دلم دیوونه شد با اون نگاه خاص
    تنها منو میخواست
    حاضر بودم براش بمیرم اما کاش
    اونم شبیه من یکم اراده داشت
    همیشه تو چشاش حس خوبی داشت
    اما با این وجود رفت و تنهام گذاشت
    حاضر بودم براش بمیرم اما کاش
    اونم شبیه من یکم اراده داشت
    همیشه تو چشاش حس خوبی داشت
    اما با این وجود رفت و تنهام گذاشت

    تکست آهنگ نوشه بند حاضر بودم

    رفت و فقط برام جز غم و غصه هام جز بغض تو صدام
    دیگه چیزی نذاشت
    محاله فکر اون نباشه تو سرم
    محاله بگذرم از برق تو نگاش
    حاضر بودم براش بمیرم اما کاش
    اونم شبیه من یکم اراده داشت
    همیشه تو چشاش حس خوبی داشت
    اما با این وجود رفت و تنهام گذاشت
    حاضر بودم براش بمیرم اما کاش
    اونم شبیه من یکم اراده داشت
    همیشه تو چشاش حس خوبی داشت
    اما با این وجود رفت و تنهام گذاشت

    ترانه سرا : آتوسا کلانتری

    ترانه شعر آهنگ نوشه بند حاضر بودم

     متن آهنگ :