دانلود آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه

دانلود آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه

  • دانلود آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه

    دانلود آهنگ جدید کی میدونه از مسعود سعیدی با لینک مستقیم
    Download New Music Masoud Saeedi Ki Midoone
    دانلود آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه
    دانلود آهنگ کی میدونه با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین
    انگار عزیزم یه جایی قبلا تو نیمه من بودی تو دنیای دیگه
    انقد دلامون نزدیکه چشمات بی اون که تو چیزی بگی حرفاتو میگه
    کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه
    ما دوتا عاشق دوتا دیوونه
    تو راه روزای عاشقونه
    متن آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه

    دیوونه میشم وقتی میخندی کاشکی همیشه عشقت اینجوری بمونه
    هر لحظه بیشتر وابسته میشم این تازه عشقم اول رابطمونه
    انگار عزیزم یه جایی قبلا تو نیمه ی من بودی تو دنیای دیگه
    انقد دلامون نزدیکه چشمات بی اون که تو چیزی بگی حرفاتو میگه
    کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه تو راه روزای عاشقونه
    تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما باهمیم چی بهتر از اینه میدونی قلبم عاشقترینه
    دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی کی میدونه با لینک مستقیم

    انگار دلم یه عمریه که دنبال توئه قلبم دیگه از این به بعد فقط مال توئه
    هر سختیو تو راه عشق تحمل میکنم تا زنده ام دیوونتم من
    با بی قراری های تو مدارا میکنم میبینی واسه عشق تو چه کارا میکنم
    باید بشی خوشبخت ترین مسافر رو زمین اونکه دوست دارم منم من
    کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه تو راه روزای عاشقونه
    تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما باهمیم چی بهتر از اینه میدونی قلبم عاشقترینه

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی بنام کی میدونه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

آهنگ

دانلود

سعیدی

مسعود

میدونه

کی

۹۷/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو