متن آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

  • متن آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم
    متن آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

    متن آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

    همراه با دانلود آهنگ  مجتبی شجاع تموم زندگیم

    Text  Music Mojtaba Shoja Tamoome Zendegim

    منو گم میکنی تو عطر موهات
    صدات آرامش قلب مریضه
    نمیدونی همین لحظه کنارت
    برای عاشقت چقدر عزیزه
    صدام که میکنی میلرزه قلبم
    نگامو جا میذارم توی چشمات
    تو که باشی دیگه غمی ندارم
    تا هر وقتی که جا دارم تو دنیات
    ببین هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

    تکست آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

    نیستش هیچکسی عاشق شبیه من خداییشم
    عشق تو یه کاری کرده که هوایی شم
    پس بمون پیشم
    حس کن قلبامونو که با همدیگه هماهنگن
    پیش خواستنت تموم حسا بی رنگن
    واست میجنگم
    ببین هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

    ترانه سرا : پوریا متابعان

    ترانه شعر آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

     متن آهنگ :